Jura to marka szwajcarska, w której innowacyjność, jakość, niezawodność oraz najwyższy standard obsługi są wpisane w tradycję działalności. Tradycja ta sięga 1931 roku ubiegłego stulecia. JURA jest jedyną firmą na świecie, której przedmiotem działalności są wyłącznie automatyczne ekspresy do kawy. Ekspresy Jury są utożsamiane z najlepszą jakością parzonej kawy, maksymalną prostotą obsługi i doskonałym wzornictwem.
Ich ekspresy charakteryzują się wysoką trwałością oraz długowiecznością. Dla zapewnienia klientom najwyższej jakości oraz komfortu, posiadają własne centrum serwisowe Hospitality Center w siedzibie firmy przy ul. Puławskiej 366 w Warszawie.
Za każdym razem, kiedy tam jestem, nie mogę się nadziwić, że tak może wyglądać serwis: czysto, pachnąco – jak w laboratorium! Części poukładane schludnie w czerwonych pudełeczkach jak w bombonierce!
Niewiarygodne jest też to, że posiadają w serwisie części nawet do ekspresów 20-letnich.
Jeśli ekspres marki Jura będzie wymagał wizyty w serwisie klient może:
- skorzystać z usługi „Door to Door” – klient kontaktuje się z firmą telefonicznie, po czym urządzenie odbierane jest przez kuriera i po naprawie lub konserwacji zostanie dostarczone w to samo miejsce;
- przywieźć ekspres do Centrum serwisowego w Warszawie przy ul. Puławskiej 366, w jego godzinach pracy czyli od poniedziałkku do piątku, w godzinach 9-17;
- pozostawić go w skrytce depozytowej przed siedzibą firmy (adres jak powyżej).
Serwis 24/7
Skrytki depozytowe, które znajdują się przed siedzibą firmy są dostępne 24 godziny na dobę, przez siedem dni w tygodniu. Jeżeli urządzenie wymaga naprawy czy konserwacji, a z jakiegoś powodu nie możemy przyjechać do serwisu w jego godzinach pracy, to zawsze możemy skorzystać ze skrytki depozytowej. Taka forma serwisu bezkontaktowego okazała się szczególnie pomocna w czasie pandemii.
Aby pozostawić sprzęt w skrytce, należy wypełnić formularz rejestracyjny. Po jego uzupełnieniu otrzymujemy kod, dzięki któremu będziemy mogli zostawić sprzęt w skrytce. Jak tylko sprzęt zostanie odebrany przez serwisantów ze skrytki, następuje jego diagnostyka i kontakt z klientem, aby poinformować go o stanie urządzenia i o ewentualnych kosztach naprawy. Po wykonaniu usługi sprzęt może zostać odesłany do klienta lub pozostawiony do odbioru w serwisie bądź skrytce depozytowej.
Skrytki są monitorowane przez kamery i zabezpieczone przed kradzieżą, więc mamy pewność, że pozostawiamy sprzęt w bezpiecznym miejscu.
Pomimo tego, że w regulaminie serwisu czas naprawy to 14 dni roboczych, to firma może się pochwalić, że większość napraw odbywa się w ciągu 72h, tak aby klient nie zdążył się stęsknić za smakiem dobrej kawy!
- Pralko-suszarka Samsung Bespoke AI Laundry Combo™ - 25/11/2024
- Jakie cechy powinien mieć dobry oczyszczacz powietrza? - 21/11/2024
- Odkurzacz pionowy Electrolux Ultimate 700 – recenzja - 20/11/2024