Jura to marka szwajcarska, w której innowacyjność, jakość, niezawodność oraz najwyższy standard obsługi są wpisane w tradycję działalności. Tradycja ta sięga 1931 roku ubiegłego stulecia. JURA jest jedyną firmą na świecie, której przedmiotem działalności są wyłącznie automatyczne ekspresy do kawy. Ekspresy Jury są utożsamiane z najlepszą jakością parzonej kawy, maksymalną prostotą obsługi i doskonałym wzornictwem.

Opera-Zrzut-Ekranu-2020-05-11-102237-Www-Youtu.png
Opera-Zrzut-Ekranu-2020-05-11-102311-Www-Youtu.png
Opera-Zrzut-Ekranu-2020-05-11-112035-Www-Youtu.png

Ich ekspresy charakteryzują się wysoką trwałością oraz długowiecznością. Dla zapewnienia  klientom najwyższej jakości oraz komfortu, posiadają własne centrum serwisowe Hospitality Center w siedzibie  firmy  przy ul. Puławskiej 366 w Warszawie.

Za każdym razem, kiedy tam jestem, nie mogę się nadziwić, że tak może wyglądać serwis: czysto, pachnąco – jak w laboratorium! Części poukładane schludnie w czerwonych pudełeczkach jak w bombonierce!

Niewiarygodne  jest też to, że posiadają  w serwisie części nawet do ekspresów 20-letnich.

Jeśli ekspres marki Jura będzie wymagał wizyty w serwisie klient może:

 

  • skorzystać z usługi „Door to Door” – klient kontaktuje się z firmą telefonicznie, po czym urządzenie odbierane jest przez kuriera i po naprawie lub konserwacji zostanie dostarczone w to samo miejsce;
  • przywieźć ekspres do Centrum serwisowego w Warszawie przy ul. Puławskiej 366, w jego godzinach pracy czyli od poniedziałkku do piątku, w godzinach 9-17;
  • pozostawić go w skrytce depozytowej przed siedzibą firmy (adres jak powyżej).

Serwis 24/7

Projekt-Bez-Tytulu-2020-05-11T100638-433.Png
Opera-Zrzut-Ekranu-2020-05-11-111751-Www-Youtu.png

Skrytki depozytowe, które znajdują się przed siedzibą firmy są dostępne 24 godziny na dobę, przez siedem dni w tygodniu. Jeżeli urządzenie wymaga naprawy czy konserwacji, a z jakiegoś powodu nie możemy przyjechać do serwisu w jego godzinach pracy, to zawsze możemy skorzystać ze skrytki depozytowej. Taka forma serwisu bezkontaktowego okazała się szczególnie pomocna w czasie pandemii.

Aby pozostawić sprzęt w skrytce, należy wypełnić formularz rejestracyjny. Po jego uzupełnieniu otrzymujemy kod, dzięki któremu będziemy mogli zostawić sprzęt w skrytce. Jak tylko sprzęt zostanie odebrany przez serwisantów ze skrytki, następuje jego diagnostyka i kontakt z klientem, aby poinformować go o stanie urządzenia i o ewentualnych kosztach naprawy. Po wykonaniu usługi sprzęt może zostać odesłany do klienta lub pozostawiony do odbioru w serwisie bądź skrytce depozytowej.

Skrytki są monitorowane przez kamery i zabezpieczone przed kradzieżą, więc mamy pewność, że pozostawiamy sprzęt w bezpiecznym miejscu.

Pomimo tego, że w regulaminie serwisu czas naprawy to 14 dni roboczych, to firma może się pochwalić, że większość napraw odbywa się w ciągu 72h, tak aby klient nie zdążył się stęsknić za smakiem dobrej kawy!

Pani Agd
Obserwuj